INNOWACJE SPOŁECZNE
EDUKACJI PRAKTYCZNEJ

INNOWACJE SPOŁECZNE
EDUKACJI PRAKTYCZNEJ

DLA SENIORÓW

Bezpieczne finanse dla seniora

Projekt realizowany w 2018 roku w ramach ASOS, który oferował osobom starszym kompleksowa informację o zagrożeniach związanych z finansami. W ramach projektu powstała aplikacja na smartfony.

NIEZAPOMINACZ - aplikacja dla niepamiętających

Projekt realizowany w 2019 roku w ramach środków z UE, który oferował osobom starszym pomoc przy zapamiętywaniu i ćwiczeniu pamięci z wykorzystaniem technologii kodów QR. W ramach projektu powstała aplikacja na smartfony.

DLA SENIORÓW

Bezpieczne finanse dla seniora

Projekt realizowany w 2018 roku w ramach ASOS, który oferował osobom starszym kompleksowa informację o zagrożeniach związanych z finansami. W ramach projektu powstała aplikacja na smartfony.

NIEZAPOMINACZ - aplikacja dla niepamiętających

Projekt realizowany w 2019 roku w ramach środków z UE, który oferował osobom starszym pomoc przy zapamiętywaniu i ćwiczeniu pamięci z wykorzystaniem technologii kodów QR. W ramach projektu powstała aplikacja na smartfony.

DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

ZADOMOWNIK AR

Projekt realizowany w 2020 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom ze spektrum autyzmu pomoc w oswajaniu wizyty u lekarza oraz jazdy komunikacją miejską. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

EMOCJOGRA

Projekt realizowany w 2021 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom ze spektrum autyzmu pomoc w nauce rozpoznawania emocji ludzkich. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

ZADOMOWNIK AR

Projekt realizowany w 2020 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom ze spektrum autyzmu pomoc w oswajaniu wizyty u lekarza oraz jazdy komunikacją miejską. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

EMOCJOGRA

Projekt realizowany w 2021 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom ze spektrum autyzmu pomoc w nauce rozpoznawania emocji ludzkich. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

DLA DZIECI

Językołamacz

Projekt realizowany w 2021 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom pomoc w nauce wymowy. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

MIX AR i VR

Projekt realizowany w 2022 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom pomoc w ćwiczeniach koordynacji ruchowej. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią mix Rozszerzonej Rzeczywistości i Wirtualnej Rzeczywistości

DLA DZIECI

Językołamacz

Projekt realizowany w 2021 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom pomoc w nauce wymowy. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

MIX AR i VR

Projekt realizowany w 2022 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom pomoc w ćwiczeniach koordynacji ruchowej. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią mix Rozszerzonej Rzeczywistości i Wirtualnej Rzeczywistości

DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

SENSOREK - stop nadwrażliwości sensorycznej w VR

Projekt realizowany w 2022 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom niepełnosprawnym pomoc w adaptacji do nieprzyjemnych odgłosów i dźwięków. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Wirtualnej Rzeczywistości.

WĘDROWNIK w VR

Projekt realizowany w 2021 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom pomoc w oswojeniu galerii sztuki, stacji kolejowej i hotelu. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Wirtualnej Rzeczywistości.

DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

SENSOREK - stop nadwrażliwości sensorycznej w VR

Projekt realizowany w 2022 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom niepełnosprawnym pomoc w adaptacji do nieprzyjemnych odgłosów i dźwięków. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Wirtualnej Rzeczywistości.

WĘDROWNIK w VR

Projekt realizowany w 2021 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom pomoc w oswojeniu galerii sztuki, stacji kolejowej i hotelu. W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Wirtualnej Rzeczywistości.

DLA UCHODŹCÓW

Mój pomocny VIRTUAL WORLD

Projekt realizowany w 2023 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom-uchodźcom wojennym z Ukrainy oswojenie i poznanie polskiej rzeczywistości szkolnej W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

DLA UCHODŹCÓW

Mój pomocny VIRTUAL WORLD

Projekt realizowany w 2023 roku w ramach środków z UE, który oferował dzieciom-uchodźcom wojennym z Ukrainy oswojenie i poznanie polskiej rzeczywistości szkolnej W ramach projektu powstała aplikacja z technologią Rozszerzonej Rzeczywistości.

ZAUFALI NAM